ارزش سهام عدالت یک میلیونی و 500 هزار تومانی در سامانه استعلام| امروز جمعه  16 آبان  99-راهبرد معاصر

ارزش سهام عدالت یک میلیونی و 500 هزار تومانی در سامانه استعلام| امروز جمعه  16 آبان  99

ارزش سهام عدالت پایان معاملات این هفته و در جمعه 16 آبان 99 با رشد 3.2 درصدی همراه شد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۱ - ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - 2020 November 06
کد خبر: ۶۵۷۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

به گزارش راهبرد معاصر  ارزش سهام عدالت در روز جمعه 16 آبان 99 افزایش یافت بر این اساس قیمت سهام عدالت 500 هزار تومانی به 10 میلیون و 206 هزار تومان رسید. بر این اساس ارزش 60 درصد سهام عدالت 500 هزار تومانی به 6 میلیون و 123 هزار تومان رسید.

همچنین ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی هم به 19 میلیون و 223 هزار تومان رسید.

 

 

ارزش سهام عدالت

واریزی‌های جدید سهام عدالت چقدر است؟ / ارزش سهام عدالت امروز 16 آبان 99

 

تا مدتی پیش که ارزش سهام عدالت تا ۲۱ میلیون تومان هم رسیده بود، صاحبان سهام عدالت منتظر دریافت مبلغی به ارزش بیش از شش میلیون تومان، آن هم به عنوان ۳۰ درصد ارزش سهام عدالت خود بودند اما در واریزی‌های جدید سهام عدالت اوضاع چطور است؟

روند نزولی شاخص بازار سهام در چند وقت اخیر،  تاثیر قابل توجهی بر ارزش سهام عدالت گذاشته است.

 

تا مدتی پیش که ارزش برگه‌های 532 هزار تومانی سهام عدالت تا 21 میلیون تومان هم رسیده بود، صاحبان سهام عدالت منتظر دریافت مبلغی به ارزش بیش از شش میلیون تومان، آن هم به عنوان 30 درصد ارزش سهام عدالت خود بودند. اما اکنون که ارزش برگه‌های سهام عدالت 532 هزار تومانی به 11.7 میلیون تومان رسیده، 30 درصد سهام عدالت تنها 3.5 میلیون تومان می‌شود.

قیمت روز سهام عدالت

اگر هم کسی موفق به فروش 60 درصد سهام عدالت خود شود، می‌تواند منتظر دریافت بیش از هفت میلیون تومان در واریزی‌های جدید سهام عدالت باشد.

 

در برگه‌های سهام عدالت یک میلیون تومانی نیز ارزش کل آن به بیش از 23 میلیون تومان رسیده که 30 درصد آن معادل حدود هفت میلیون تومان و 60 درصد آن معادل حددود 14 میلیون تومان می‌شود.

 

امکان حذف درخواست فروش سهام عدالت

مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن اشاره به اینکه افرادی که درخواست فروش سهام عدالت را دادند، می‌توانند درخواست فروش سهام خود را حذف کنند. گفت: سفارش‌های فروش سهام عدالت تا پایان شهریور ماه تسویه شده است.

قیمت سهام عدالت

محمدرضا معتمد گفت: سامانه‌های کارگزاری‌ها آمادگی دارند، بلافاصله بعداز درخواست عدم فروش سهام عدالت، فروش سهام را از سامانه خارج کنند.

 

معتمد افزود: با توجه به اینکه اکنون درخواست فروش سهام عدالتی بین سپرده گذاری مرکزی و کارگزاری برخط شده است، سفارش مشتری در سامانه کارگزاری به شرکت سپرده گذاری مرکزی سریع اعلام می‌شود.

 

وی در پاسخ به این سوال که شرکت سپرده گذاری مرکزی و کارگزاری‌ها به درخواست مشتریان پاسخ نمی‌دهند و سهام داران همچنان برای فروش سهام عدالت مشکل دارند، گفت: مشکلی برای فروش سهام عدالت وجود ندارد، افرادی که سفارش فروش داده بودند تا پایان شهریور ماه تسویه شده است، مشکلی در سفارشات مهرماه بود که با توجه به شرایط بازار قرار است تصمیم گیری شود.

جمعه 16 آبان 99

فرصت خوب برای سهام‌داران عدالت

عسکر توکلی رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور امروز درباره آخرین وضعیت سهام‌داران سهام عدالت، اظهار کرد: سهام‌دارانی که ثبت سفارش فروش داده بودند، امکان حق برگشت در سامانه باتوجه به درخواست سهام‌داران و پیگیری به عمل آمده فراهم شده است.

 

وی افزود: این حق قانونی سهام‌داران است که هر زمان که قصد فروش داشتند، درخواست خود را ارائه دهند.

 

رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور بیان کرد: سهام‌دارانی که سفارش فروش سهام خود را داده بودند باتوجه به افت قیمت سهام که توسط دلالان و سودجویان جهت به چنگ آوردن سهام مردم که بهترین سهام را در بازار سرمایه دارا هستند شرایط مهیا شده بتوانند درخواست خود را حذف کنند.

 

توکلی اظهار کرد: سهام عدالت مردم بیشتر شامل سهام شرکت‌های پتروشیمی، پالایشگاهی، فولادی و معدنی است ولی درخواست‌های متعدد و عجله در فروش موجب کاهش سهام شد.

سامانه استعلام سهام عدالت

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته این امکان فراهم شده سهام‌دارانی که درخواست فروش سهام خود را در سامانه ارائه کردند در شرایط کاهش قیمت نسبت به عدم سفارش فروش خود اقدام کنند.

 

رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور گفت: البته موضوع مهم این است سهام‌دارانیکه سفارش فروش دادند به نمایندگی کارگزاری مراجعه کنند تا اطلاعات لازم را از اخرین وضعیت سهام خود مطلع شوند و در صورت عدم فروش انصراف خود را اعلام کرده تا جلوی سودجویان را بگیرند.

 

توکلی اظهار کرد: اگر مردم عجله نکنند و صف فروش ایجاد نشود  سهام عدالت به قیمت واقعی خود برمی‌گردد.

 

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
غلامرضا شاهسونی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
0
0
شش ماه گذشته پول سهام عدالت من نصفش واریز نکردید حالا می گوید تا شهریور ماه تصویه شده
شما تادیروز میگفتید مشتری نیست گول مردم میزنید چون قیمت ها بالا رفته میخواهید قیمت ارزان به من بدبخت که شش ماه تحمل کردم من واقعا شکایت میکنم باید بعداز شش ماه سهام عدالت به قیمت خوب بفروشند با تشکر
محترم سرباز داوطلب
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
0
0
سلام
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار